Magazinul nostru online folosește fișiere cookie, care sunt stocate în browserul dumneavoastră. Cookie-urile nu stochează date personale, sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze corect. Prin utilizarea acestei pagini, acceptați utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate>>

Întrebări frecvente

Întrebări și răspunsuri legate de funcționarea magazinului online de nail art Moonbasanails.ro

Cum pot comanda din magazinul online?

Poți accesa întreaga gamă a magazinului online Moonbasanails.ro la www.moonbasanails.ro. Puteți selecta din categorii grupurile de produse care vă interesează, iar după ce faceți clic sunt disponibile produsele din categoriile selectate. După ce ați selectat un produs sau un set, faceți clic pe butonul „Adaugă în coș”. Cu aceasta, ai plasat produsul pe care vrei sa-l cumperi in cos. Pentru a plasa o comandă, accesați pagina de coș, pe care o găsiți în partea dreaptă sus a magazinului online. Introduceți datele necesare pentru plasarea comenzii și finalizarea comenzii.

Cum pot comanda mai multe produse în același timp?

Sistemul pune întotdeauna automat doar 1 produs în coșul dvs., dar puteți crește sau micșora această cantitate introducând numărul dorit în câmpul de număr înainte de butonul „Adaugă în coș”. De asemenea, puteți modifica cantitățile de pe pagina coșului înainte de finalizarea comenzii folosind butoanele + și –.

Trebuie să mă înregistrez pentru a plasa comanda?

Nu este necesar. La plasarea comenzii, trebuie doar să furnizați informațiile necesare pentru livrare, astfel încât să știm unde să vă trimitem produsele dorite.

Îmi voi primi comanda cu siguranță?

Da. Am conceput sistemul magazinului online astfel incat sa poti comanda doar produsele din stoc, astfel incat imediat ce soseste comanda ta si ai platit marfa, coletul tau va ajunge la adresa pe care ai specificat-o in 1-2 zile lucratoare.

De unde știu că ați primit comanda mea?

Sistemul nostru trimite o notificare automată pentru fiecare comandă reușită, în care vă confirmăm comanda. Vă rugăm să examinați cu atenție această scrisoare, deoarece conține toate informațiile despre produse și despre livrare pe care le-ați furnizat la plasarea comenzii. Dacă observați orice discrepanțe, nu ezitați să ne contactați la office@moonbasanails.ro!

Întrebări despre comandă și livrare

Cât de detaliat ar trebui să-mi introduc adresa?

Este foarte important să introduceți o adresă exactă, deoarece vom oferi serviciului de curierat adresa pe care ați furnizat-o pentru livrare. De obicei, ajută la livrare dacă furnizați informații suplimentare la comanda. De exemplu: ce nume este scris pe interfon; sau ce scrie pe cutia poștală; etc.

Pot furniza un număr de telefon fix cu comanda mea?

Da, dar vă recomandăm în primul rând să introduceți un număr de mobil, deoarece serviciul de curierat vă va trimite SMS-ul de notificare despre sosirea așteptată a coletului dumneavoastră la acest număr.

Nu solicit factura pentru numele unei companii. Trebuie sa o completez si in acest caz?

Nu este necesar. Introduceți o adresă de facturare numai dacă aceasta diferă de adresa dvs. de livrare sau dacă o solicitați pentru o altă companie/organizație.

Ai trimis o factură cu TVA împreună cu coletul meu?

Da. Vom atașa la pachetul dumneavoastră o factură care va detalia valoarea totală netă a tuturor produselor pe care le-ați ales și suma totală de plătit plus TVA.

Din ce variante de livrare pot alege?

Din magazinul online Moonbasanails.ro poți alege momentan dintr-o singură metodă de livrare.

1. Serviciu de curierat GLS

Pot ridica personal produsele comandate?

Nu. Puteti cumpara produsele si seturile dorite doar prin intermediul magazinului online.

Care este timpul de livrare?

Termenul de livrare este în mare parte 3-4 zile lucrătoare, dar maxim 5 zile lucrătoare.

Când se poate calcula termenul de livrare?

Termenul de livrare trebuie calculat de la începutul călătoriei coletului dumneavoastră. Veți primi o notificare prin e-mail de la noi cu privire la ora exactă la care am predat coletul dumneavoastră către serviciul de curierat ales. De aici, puteți calcula timpul de livrare.

Pot cronometra sosirea pachetului meu?

Da! Puteți face acest lucru pe pagina de comandă după ce ați selectat metoda de livrare și plată. În câmpul „Observații”, poți scrie când ți se potrivește, iar serviciul de curierat va sosi cu coletul în ziua respectivă.

Cat costa transportul?

Depinde de metoda de plată pe care o alegeți! Taxele de livrare curente sunt indicate și pe pagina de comandă, astfel încât să puteți vedea imediat ce costuri mai aveți de contabilizat.
Puteți afla despre costurile de transport curente făcând clic AICI.

Există livrare sâmbătă?

Nu există. Serviciile de curierat livrează în zilele lucrătoare (de luni până vineri), între orele 8:00 și 17:00. Desigur, dacă sâmbăta este zi lucrătoare - de exemplu: zi lucrătoare în timpul transferurilor sau din cauza schimburilor calendaristice din cauza sărbătorilor naționale - atunci livrarea este posibilă.

Ce ar trebui să scriu în câmpul Comentariu?

Este indicat să introduceți și alte informații aici care ușurează munca curierului sau a noastră. De exemplu: ce nume este scris pe cutia poștală sau dacă doriți să primiți comanda dumneavoastră câteva zile mai târziu. Este important ca textul pe care îl scrieți în secțiunea de comentarii să nu fie prea lung (max. 250 de caractere inclusiv spațiile), deoarece nu mai este spațiu pe eticheta de expediere, astfel că mesajul dvs. devine ilizibil dacă este mai lung.

Cum pot comanda din străinătate?

Magazinul online Moonbasanails.ro este accesibil de oriunde în lume, astfel încât oricine poate comanda. Cu toate acestea, pentru livrările internaționale, putem servi doar adrese din Europa.

Cum ajunge pachetul comandat la mine în străinătate?

Dacă ați introdus o adresă europeană, vă vom livra coletul cu serviciul de curierat GLS. După trimiterea coletului, îți vom trimite numărul coletului la adresa de e-mail pe care ai furnizat-o în timpul comenzii, cu ajutorul căreia poți urmări traseul de livrare a coletului tău!

Întrebări legate de plată

Din ce opțiuni de plată pot alege?

În magazinul online Moonbasanails.ro poți alege momentan între două metode de plată.

1. Metoda de plata ramburs: in acest caz, produsul comandat va fi livrat la adresa specificata de catre un membru al serviciului de curierat GLS. Puteți plăti contravaloarea coletului dumneavoastră curierului în numerar.
2. Plata in avans sau transfer bancar: in acest caz, puteti plati contravaloarea comenzii dumneavoastra personal la banca dumneavoastra sau online folosind netbank.

Dacă alegeți transferul bancar, considerăm că este important să aveți în vedere că vă putem trimite coletul doar dacă valoarea completă a comenzii dvs. a ajuns în contul nostru. Introdu in campul de comentarii numele pe care l-ai introdus cand ai comandat, pentru ca doar asa te putem identifica!

Unde pot transfera suma totală a comenzii mele?

După finalizarea comenzii, vă vom trimite și detaliile bancare necesare prin e-mail, dar le puteți accesa și aici:

Numele băncii: OTP
Beneficiar: Netkosár Marketing Kft.
Cont bancar: RO97OTPV220001287406RO01

Nu uitați să scrieți numele pe care l-ați dat la comanda în câmpul de comentarii, pentru că doar așa vă putem identifica!

Întrebări despre produsele din magazinul online și garanția acestora

Ce înseamnă „În stoc”?

Dacă alegeți un produs sau setați cu acest statut, vă putem trimite pachetul imediat după finalizarea comenzii, deoarece produsul (produsele) sunt în stoc în depozitul nostru.

Ce înseamnă „Stoc epuizat”?

Din păcate, nu puteți comanda un produs sau seta cu această stare. Acest lucru se poate întâmpla din cauza lipsei temporare de stoc. Vino să verifici din nou peste câteva zile, pentru că ne alimentăm și ne refacem în permanență stocurile!

Cât timp trebuie să aștept până când un produs ajunge în depozit?

Depinde de mai mulți factori, dar de obicei poate dura de la cel puțin 4-5 zile lucrătoare până la maximum 15-20 de zile lucrătoare pentru a încărca un produs.

Ce garanție primesc pentru produsele achiziționate?

Dreptul de retragere este de 14 zile, ceea ce înseamnă că în termen de 14 zile calendaristice, vom lua înapoi materiile prime nedeschise pe care le-ați cumpărat din magazinul online Moonbasanails.ro, chiar și fără motiv, dacă vă răzgândiți. Doar materii prime nedeschise, deoarece, la fel ca toate produsele cosmetice, atunci când se folosesc materiale pentru decorarea unghiilor și pentru construcția unghiilor (ex.: lac de gel, gel de construcție, pregătirea unghiilor etc.), produsul intră în contact direct cu corpul utilizatorului și astfel, pentru înțelegere. din motive de igienă, retururile nu se mai aplică la astfel de produse folosite. Dreptul de retragere de 14 zile se aplică și aparatelor. În cazul în care nu vă place mașina selectată, dar nu a fost folosită (de exemplu, pornim un șlefuitor, dar nu șlefuim cu ea), îl vom lua înapoi fără a da un motiv. În cazul returnării produsului, cumpărătorul este responsabil pentru taxele poștale.

Garanție de răscumpărare

Aveți dreptul să anulați achiziția după plasarea comenzii, dar înainte de livrare. Puteți raporta această solicitare la serviciul nostru pentru clienți la +36 20 274 ​​​​6920 sau prin e-mail la office@moonbasanails.ro. În acest caz, nu sunteți răspunzător pentru nicio cheltuială.

Dreptul, metoda si consecintele retragerii de la cumparare

În cazul unui contract încheiat între absenți, Legea nr. 17/1999 privind contractele încheiate între absenți. (II.5.) Potrivit decretului guvernamental, consumatorul se poate retrage din contract în termen de opt zile lucrătoare de la data primirii produsului fără a prezenta motivele. În cazul unei retrageri scrise, se consideră validată în termen dacă consumatorul își trimite declarația înainte de expirarea termenului. În caz de anulare, societatea este obligată să restituie suma plătită de consumator imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile de la anulare. Consumatorul este obligat să returneze imediat produsul.

Netkosár Marketing Kft. este obligat să ramburseze prețul integral de achiziție numai în cazul returnării unui produs complet nedeteriorat și poate pretinde clientului daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare. Consumatorul suportă costurile suportate în legătură cu returnarea produsului ca urmare a exercitării dreptului de retragere. Consumatorului nu i se vor percepe alte costuri. Netkosár Marketing Kft. poate cere despăgubiri pentru daune rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produsului.

Produsul se returneaza prin posta (Nyugati utca 5-7, 4025 Debrecen, Ungaria). Din motive tehnice, Netkosár Marketing Kft. poate accepta doar colete poștale, deci nu este posibilă returnarea personală a produsului. La cererea clientului, serviciul clienti este pregatit sa se ocupe de livrarea returului, clientii nostri putand indica nevoia lor in aceasta directie la serviciul nostru clienti. În fiecare astfel de caz, returul reprezintă un cost unic, care este suportat de partea expeditoare. Noi informăm toți clienții noștri despre acest lucru în prealabil și puteți decide dacă doriți să utilizați acest serviciu.

Garanția contează și modul de gestionare a acestora, suportând costurile

Oferim un serviciu de garanție completă 1 an pentru articolele tehnice disponibile în magazinul online Moonbasanails.ro. Clientul poate folosi cererea de garanție în orice moment în timpul perioadei de garanție, dacă produsul este defect în conformitate cu utilizarea prevăzută. De asemenea, este în interesul cumpărătorului să raportăm imediat problema de garanție la serviciul nostru de relații cu clienții (telefonic sau e-mail) pentru ca noi să aflăm cât mai curând posibil despre problema și să găsim o soluție pentru a o corecta.

Clientul trebuie să returneze produsul returnat pentru reparație sau înlocuire în garanție în ambalajul original (cutia produsului) cu toate piesele și accesoriile sale la depozitul nostru. Pentru administrarea garanției, trimiteți întotdeauna coletul la această adresă: Ungaria 4025 Debrecen, Nyugati u. 5-7. Putem accepta doar colete trimise prin posta in depozitul nostru. Nu putem accepta pachete ramburs la livrare.

Întregul cost al returului este suportat de cumpărător și – așa cum am scris în Termenii și Condițiile Generale acceptate la momentul achiziției – această taxă nu poate fi solicitată sau percepută operatorului. Desigur, suportăm costul expedierii produsului deja reparat sau înlocuit către client, clientul nu trebuie să plătească pentru el.

Înlocuirea sau repararea produsului în garanție poate dura de la 3-5 zile lucrătoare până la până la 30 de zile lucrătoare, în funcție de natura defectului și de durata posibilului timp de reparație. În toate cazurile, vom discuta acest lucru cu clientul în prealabil prin e-mail sau telefon și vom trimite o notificare.

Puteți citi mai multe prevederi în Termenii și Condițiile Generale!