Magazinul nostru online folosește fișiere cookie, care sunt stocate în browserul dumneavoastră. Cookie-urile nu stochează date personale, sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze corect. Prin utilizarea acestei pagini, acceptați utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate>>

Termeni si Conditii Generale

Condiţii contractuale generale 

Acest document nu va fi înregistrat, va fi încheiat exclusiv pe cale electronică, nu se va considera contract scris, va fi redactat în limba maghiară și nu face nicio referire la codul de etică. În cazul unor nelămuriri legate de funcționarea site-ului vă stăm la dispoziție prin căile de contact specificate.

Prezentele CCG se aplică relațiilor juridice care apar prin intermediul site-ului Furnizorului (https://www.moonbasanails.ro/) și subdomeniilor acestuia. Prezentele CCG pot fi consultate oricând la adresa:  https://moonbasanails.ro/termeni-si-conditii-generale și pot fi descărcate prin următorul link: Moonbasanails.ro - CCG (pdf)

Definitii:

Utilizator: Orice persoană fizică sau juridică sau organizație care utilizează serviciile Furnizorului de servicii încheie un contract cu Furnizorul de servicii.

Consumator: Un Utilizator care este o persoană fizică care acționează în afara profesiei, a activității independente sau a afacerii sale.

Antreprenoriat: O persoană care exercită o profesie, o activitate independentă sau o afacere.

Furnizor de servicii: Persoană fizică sau juridică sau organizație fără personalitate juridică care furnizează un serviciu legat de societatea informațională și furnizează un serviciu Utilizatorului, care încheie un contract cu Utilizatorul.

 

1. INFORMAȚII CU PRIVIRE LA FURNIZORUL DE SERVICII:

Numele furnizorului de servicii: Moonbasanails.ro (Netkosár Marketing Kft.)

Sediul furnizorului de servicii (totodata locul de gestionǎrii reclamațiilor): 4027 Debrecen, Füredi út 75 / B 5/20.

Adresa de e-mail de contact, utilizată în mod curent pentru corespondența cu utilizatorii, este: office @ moonbasanails.ro

Nr. de înmatriculare la Registrul Comerțului: Cg.09-09-024743

Cod fiscal: 24375450-2-09

Autoritatea care a efectuat înmatricularea: Tribunalul Județean Hajdú-Bihar în calitate de Curte comercialǎ

Număr de telefon: +36-20-274-6920

Limba contractului: maghiarǎ

Numele, adresa, adresa de e-mail a furnizorului spatiului de stocare:

 

2. CLAUZE DE BAZĂ:

2.1. În cazul chestiunilor nereglementate prin prezentul Regulament, precum și pentru interpretarea prezentului Regulament, se va aplica legislația Ungariei, în special prevederile relevante ale legii V din 2013 („Codul Civil”) și ale legii CVIII din 2001 (Legea Elker) privind diversele probleme legate de serviciile de comerț electronic, precum și de serviciile din sfera comunității informatice, respectiv Decretul guvernamental nr. 45/2014 (II. 26.)  cu referire la regulile detaliate ale contractelor dintre consumator și întreprindere. Prevederile obligatorii ale legilor relevante se vor aplica părților fără nicio condiție suplimentară.

2.2. Prezentul Regulament este în vigoare începând cu data de 12 februarie 2019 și rămâne în vigoare până la revocare. Furnizorul de servicii este îndreptățit să modifice unilateral Regulamentul (circumstanțele care dau naștere modificării: modificarea costurilor de livrare, modificarea legislației, interesul comercial, modificări legate de companie). Furnizorul de servicii va publica modificările pe site-ul sǎu cu 11 (unsprezece) zile înainte de intrarea lor în vigoare. Contractelor deja încheiate modificarea nu se aplică retroactiv

2.3. Față de drepturile prevăzute în mod expres în Condiţiile Contractuale Generale prezente, utilizarea site-ului web respectiv a oricărei reguli din Termenii si Condițiile Generale nu conferă utilizatorului dreptul de a folosi vreuna dintre denumirile comerciale sau mărcile comerciale de pe interfața site-ului web.  Este interzisă descărcarea, stocarea pe cale electronică, prelucrarea și înstrăinarea în scopul obținerii unor avantaje materiale a conținutului care apare pe site fără acordul prealabil, în scris, al Furnizorului.

 

3. ÎNREGISTRARE / CUMPĂRARE

3.1.  În cazul efectuării unor cumpărături/înregistrării, Utilizatorul are obligația de a specifica datele proprii, reale. În cazul specificării unor date false sau aparținând altor persoane în timpul efectuării unor cumpărături/înregistrării, contractul electronic este declarat nul. Furnizorul nu își asumă nicio răspundere în cazul în care Utilizatorul îi utilizează serviciile în numele altei persoane sau cu datele altei persoane.

3.2. Furnizorul de servicii nu va fi răspunzător pentru întârzieri de livrare sau alte probleme sau erori care apar din cauza faptului că Utilizatorul specifică date eronate și/sau imprecise.

 

4. SFERA PRODUSELOR ȘI SERVICII CARE POT FI ACHIZIȚIONATE

4.1. Condiţiile Contractuale Generale (CCG) prezente acoperă numai serviciile și produsele furnizate de magazinul online și informațiile puse la dispoziție în magazinul online. Acestea nu acopera serviciile furnizate personal și produsele vândute în afara magazinului web.

4.2. Pentru a aciziționa produsele de pe site-ul moonbasanails.hu prin intermediul magazinului web, ÎNREGISTRAREA NU ESTE NECESARĂ. Informațiile publicate în magazinul web conform Codului civil vor constitui o oferta de preț și nu o ofertă de încheiere a unui contract. În consecință, în cazul comenzii electronice în magazinul web, Clientul se califică ca ofertant.

4.3. Produsele afișate pot fi comandate doar online. Prețurile produselor sunt în HUF, includ valoarea TVA prescrisă de lege, dar nu includ taxa de livrare la domiciliu. Nu există taxe suplimentare de ambalare.

4.4. Produselor le sunt indicate prețurile unitare în HUF / ml, în conformitate cu prețul de vânzare și prețul unitar al produselor, precum și cu paragraful 4 din decretul NFGM-SZMM (I. 30.) din 4/2009, privind regulile detaliate referitoare la indicarea taxei de serviciu.

4.5. În magazinul online, Furnizorul de servicii indică în detaliu numele, descrierea produsului și afișează o fotografie a acestuia. Imaginile afișate pe fișa tehnică a produsului pot diferi de cele reale și pot fi apărea ca ilustrații.

4.6.  În cazul în care se lansează o promoție, Furnizorul va informa pe larg Utilizatorii cu privire la promoție și durata exactă a acesteia.

 

5. PROCEDURA DE PLASARE A COMENZII

5.1. Utilizatorul poate adăuga produsul selectat în coș făcând clic pe butonul „Adaugă în coș”. Cantitatea poate fi modificată sau ștearsă pe pagina Coș.

5.2. După finalizarea achiziției, puteți accesa coșul de cumpărături făcând clic pe butonul „Mergeti la comandă”.

5.3. Pagina Coș arată produsele pe care doriți să le achiziționați. Puteți schimba cantitatea produsului făcând clic pe butoanele „+” (plus) și „-” (minus). Pentru a scoate produsul din coș faceți clic pe butonul „Ștergeți”. Dacă Cumpărătorul are deja puncte, își poate valorifica punctele active la secțiunea de valorificare a punctelor. Cupoanele din sistem sunt distribuite în mod automat. Dacă Cumpărătorul are un cupon, îl poate folosi. E posibilă folosirea cuponului și utilizarea punctelor la o singură comandă.

5.4. Dacă faceți clic pe butonul „Mergeți la comandă” veți ajunge la pagina „Introduceți detalii de expediere”.

5.5. După introducerea adresei de expediere, trebuie să selectați metoda de plată dorită.

5.5.1. Modalitǎți de plata:

Plata Ramburs: Dacă produsul comandat este livrat prin serviciul de curierat Utilizatorul are posibilitatea să plătească suma finală a comenzii către curier în numerar la primirea produsului (produselor) comandat(e).

Prin transfer bancar: Utilizatorul este obligat să transfere valoarea produselor comandate în termen de 5 zile lucrătoare. După creditarea sumei în contul bancar al furnizorului de servicii, Utilizatorul are dreptul să primească produsul (produsele) în felul specificat de acesta. Dacă alegeți să transferați, puteți plăti imediat cu cardul de credit, plata care are loc pe pagina băncii, iar în cazul unei plăți reușite, plata este imediat vizibilă pe pagina presatorului de servicii.

Date necesare pentru transfer bancar:

Numele băncii: OTP

Beneficiar: Netkosár Marketing Kft.

Cont bancar: RO97OTPV220001287406RO01

În caz de transfer, numele Clientului trebuie indicat în câmpul „Notificare”. Astfel putem identifica comenzile.

5.5.2. Taxe de transport:

Costurile de transport sunt disponibile pe următoarea pagină: https://moonbasanails.ro/costuri-de-transport

0-250 RON: 29,67 RON

251-350 RON: 21,50 RON

Peste 351 RON: Gratuit

5.6.  Suma finală de achitat conține toate cheltuielile bazate pe totalizarea comenzii și mesajul de confirmare.

5.7. Răspunderea și riscul pentru produs îi revin utilizatorului din momentul în care acesta a primit produsul comandat. Moonbasanails.hu la executarea contractului, adică in momentul primirii de către Utilizator a produsului, va furniza Clientului rezumatul detaliat al comenzii, factura și informațiile necesare exercitării dreptului de retragere.

5.8. Utilizatorul este obligat să inspecteze coletul la livrare, în prezența curierului, în caz de deteriorare a produselor sau a ambalajului, este obligat să solicite intocmire de process verbal, în caz de deteriorare nu este obligat să accepte coletul. Reclamațiile ulterioare, fără process verbal nu vor fi acceptate de către Furnizorul de servicii! Coletele sunt livrate în zilele lucrătoare între intervalul orar 8:00 și 17:00.

5.9. În cazul în care se dorește întocmirea de factură pentru o companie, datele de facturare trebuiesc furnizate separat pe pagina de comandă, în caz contrar sistemul va emite automat factura pe numele clientului. Pentru validarea garanției sunt necesare o factură și un card de garanție. Pentru lămpi și mașini trimitem întotdeauna un card de garanție tipărit separat în comandă.

5.10. Pentru a finaliza comanda, faceti clic pe butonul „Trimiteți comanda”.

5.11. Prin plasarea unei comenzi, utilizatorul recunoaște că își asumă obligația de plată.

5.12. Corectarea erorilor de introducere a datelor: înainte de a finaliza comanda, utilizatorul poate reveni oricând la etapa anterioară, unde poate corecta datele introduse. Procedura detaliata: în timpul procesului de comandă, este posibil să vizualizați sau să modificați conținutul coșului, dacă coșul nu conține cantitatea de comandat dorită, în coloana cantitate din câmpul de introducere a datelor, Utilizatorul apasă butonul „+, -”. Dacă Utilizatorul dorește să șteargă produsele din coș, apasă pe butonul „X” „șterge”. În timpul procesului de comandă, Utilizatorul are oricând posibilitatea de a corecta / șterge datele introduse.

5.13. Utilizatorul după trimiterea comenzii va primi în 15 minute prin e-mail o confirmare a comenzii. Dacă această confirmare nu este primită de Utilizator în termenul scontat, în funcție de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore de la trimiterea comenzii, Utilizatorul este scutit de angajamentul din ofertă sau obligațiile contractuale Comanda, respectiv confirmarea acesteia se consideră primite de către Furnizor, respectiv Utilizator atunci când aceasta devine accesibilă destinatarului. Furnizorul nu își asumă răspunderea legată de confirmare, dacă aceasta nu ajunge la timp din cauza faptului că Utilizatorul specifică la înregistrare o adresă de e-mail greșită, sau Utilizatorul nu are acces la mesaj din cauza epuizării spațiului alocat contului său.

5.14. Utilizatorul ia la cunoștință că confirmarea discutată la punctul anterior este doar o confirmare automată, nu creează vreun contract. Contractul se încheie atunci când Furnizorul de servicii după confirmarea automată menționată la punctul anterior notifică Utilizatorul într-un alt e-mail (e-mail de notificare prin corespondență) despre detaliile comenzii și timpul preconizat de îndeplinire a acesteia

 

6. PRELUCRAREA ȘI EXECUTAREA COMENZII

6.1. Comenzile sunt prelucrate în timpul programului de lucru. Comenzile pot fi plasate și în afara intervalului indicat pentru prelucrarea comenzilor. Astfel, dacă sunt plasate în afara programului de lucru, comanda va fi prelucrată în următoarea zi lucrătoare. Serviciul Clienți al Furnizorului va transmite în toate cazurile termenul la care poate onora comenzile.

6.2. Termenuii generali pentru finalizare și celelalte condiții de prestare sunt următoarele:

6.2.1. Pentru coletele cu plata ramburs termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare, dar maximum 5 zile lucrătoare. 95% din produse sunt livrate imediat din stoc. Magazinul web vă indică când puteți primi coletul cel mai devreme. Datele indicate sunt doar cu titlu informativ, pot exista diferențe.

6.2.2. În cazul plății prin transfer, coletul fi expediat după primirea transferului. Transferurile sunt verificate în fiecare zi lucrătoare, dimineața și la ora 13:00. Din experiența noastră, dacă transferul este inițiat în timpul programului de lucru al băncii, acesta va ajunge în contul nostru în termen de jumătate de zi lucrătoare.

6.2.3. În cazul transferului efectuat prin bancă și a plății la banca OTP, contravaloarea comenzii este imediat vizibilă în contul nostru. În acest caz, nu garantăm că coletul va ajunge a doua zi, ci în termen de 1-2 zile lucrătoare sau maximum 5 zile lucrătoare.

6.2.4. Pachetele sunt livrate de către GLS-Ungaria, de luni până vineri între orele 8.00 - 17.00. În ziua livrării coletului, veți primi o notificare prin SMS și e-mail despre timpul de livrare exact al coletului (dacă numărul de telefon furnizat este corect poate primi mesaje).

6.2.5. Fișa cu date de securitate care însoțește produsele poate fi trimisă ulterior prin poștă numai pe baza unei copii a facturii care confirmă comanda,. Dacă Utilizatorul nu poate prezenta copia facturii, Furnizorul de servicii nu va trimite fișele cu date de siguranță. Furnizorul de servicii nu își asuma răspunderea față de Utilizator, dacă din cauza lipsei fișelor cu date de Securitate, Utilizatorul ar suferi vreun dezavantaj.

6.3. Pe baza contractului de vânzare, Furnizorul de servicii este obligat să transfere proprietatea asupra produsului, Utilizatorul este obligat să plătească prețul de achiziție și să preia produsul.

6.4. În cazul în care vânzătorul este o întreprindere și cumpărătorul este un consumator, iar vânzătorul este de acord să livreze produsul cumpărătorului, riscul de deteriorare îi revine cumpărătorului din momentul in care cumpărătorul sau un terț desemnat de acesta intră în posesia produsului. Riscul de deteriorare trece la cumpărător în momentul înmânării către transportator dacă acesta a fost recomandat de catre cumpărător, cu condiția ca transportatorul să nu fie recomandat de către vânzător.

6.5 În cazul în care vânzătorul este o întreprindere și cumpărătorul este un consumator, cu excepția cazului în care părțile au convenit altfel, vânzătorul (conform acestor TCG: Furnizor de servicii) dupa incheierea contractului este obligat să pună fără întârziere dar nu mai târziu de treizeci de zile, produsul la dispoziția cumpărătorului (Utilizator).

6.6. În cazul unei întârzieri din partea Furnizorului de servicii, Utilizatorul are dreptul să stabilească un termen suplimentar. În cazul în care vânzătorul nu reușește să respecte termenul suplimentar, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract. Termenele suplimentare pot fi convenite prin e-mail sau telefonic.

6.7. Utilizatorul este îndreptățit să se retragă din contract fără a stabili un termen suplimentar, dacă a) Furnizorul de servicii a refuzat să respecte contractul; sau (b) contractual conform intelegerii dintre părţi sau datorită scopului identificabil al serviciului ar fi trebuit să fie respectat la termenul executare specificat și nu altădată

 

7. DREPTUL DE DENUNŢARE

7.1.  Conform Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului, precum și conform Ordonanței de Guvern nr. 45/2014 din 26.02.2014 privind regulile detaliate ale contractelor încheiate între consumatori și comercianți, Consumatorul are dreptul de a denunța contractul fără nicio justificare și de a returna produsul comandat în termen de 14 zile de la data preluării produsului. În lipsa prezentei informări Consumatorul are dreptul de a-şi exercita dreptul de a denunţa contractul timp de 1 an. Dacă Furnizorul de servicii furnizează informațiile după expirarea a 14 zile de la data primirii produsului sau încheierea contractului, dar în termen de 12 luni, perioada de retragere este de 14 zile de la comunicarea acestor informații.

7.2. Consumatorul își poate exercita dreptul de a denunţa contractul cu o declarație clară în acest sens sau prin intermediul modelului de declarație prevăzut în anexă 2 a Decretul Guvernului 2, 45/2014. (II.26.) Declaraţie de denunţare la contract (pdf)

7.3. Perioada rezervată pentru exercitarea dreptului la denunțare expiră după 14 zile de la data la care Consumatorul sau terțul desemnat de acesta, altul decât transportatorul, preia produsul.

8.4.    Consumatorul are dreptul de a-și exercita dreptul la denunțare în perioada dintre data încheierii contractului și data preluării produsului. 

7.5. Costul returnării produsului trebuie să fie suportat de Consumator, comerciantul nu şi- a asumant suportarea acest cost. Produsul returnat trebuie să ambalat cu atenție, astfel încât produsul sau ambalajul acestuia să nu fie deteriorat sau murdărit în timpul returnării.

7.6.  În cazul exercitării dreptului la denunțare, Consumatorul va trebui să achite doar cheltuielile aferente returnării produsului

7.7. Consumatorul nu are dreptul să-și exercite dreptul la denunțare în cazul produselor care nu sunt prefabricate și care sunt realizate pe baza instrucțiunilor sau dorinței consumatorului, sau în cazul produselor care au fost realizate evident pe baza cerințelor personale ale consumatorului.

7.8. De asemenea, consumatorul nu are dreptul să-și exercite dreptul la denunțare:

a. după finalizarea completă a prestării serviciilor în cazul unui contract referitor la prestarea unor servicii, în cazul în care comerciantul a început să presteze serviciile în urma acordului expres, prealabil al consumatorului, și consumatorul a luat cunoștință despre faptul că după finalizarea prestării serviciilor își pierde dreptul la denunțare;

b. în cazul unor produse sau servicii al căror preț sau onorariu depinde de fluctuațiile de pe piață asupra cărora comerciantul nu are nicio influență, care pot apărea chiar și în perioada prevăzută pentru exercitarea dreptului la denunțare;

c. în cazul produselor perisabile sau care își păstrează calitatea doar pentru scurt timp;

d. în cazul produselor cu ambalaj închis care din considerente de siguranță alimentară sau igienă nu pot fi returnate după predare-preluare;

e. în cazul produselor care, datorită caracterului lor, după preluare se vor amesteca inseparabil cu alte produse (de ex. gel de lustruit, solvenți, lichide de fixare!)

f. în cazul băuturilor alcoolice, a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață asupra cărora comerciantul nu are nicio influență, și asupra prețului cărora părțile au convenit la încheierea contractului de vânzare-cumpărare, însă contractul este îndeplinit doar după treizeci de zile de la data încheierii contractului;

g. în cazul unor contracte de antrepriză prin care comerciantul se deplasează la consumator la cererea expresă a consumatorului în vederea executării unor lucrări de reparații sau de întreținere urgente;

h. în cazul vânzării-cumpărării unor materiale audio sau video, sau a unor aplicații software a căror desfacere se realizează în ambalaj închis, dacă după predare-preluare consumatorul a deschis ambalajul;

i. în cazul ziarelor, revistelor și periodicelor, cu excepția contractelor pe bază de abonament;

j. în cazul contractelor încheiate cu ocazia licitațiilor publice;

k. în cazul unor contracte pentru servicii de cazare, cu excepția serviciilor cu caracter locativ, contracte legate de servicii pentru transport, închiriere de autoturisme, masă sau activități de recreere, dacă în contract se prevede un termen de îndeplinire sau termen de finalizare;

l. în cazul conținuturilor digitale livrate pe suporturi imateriale, în cazul în care comerciantul a început îndeplinirea contractului în urma acordului expres, prealabil al consumatorului, și prin acest acord consumatorul a declarat și faptul că a luat la cunoștință că după începerea executării contractului își pierde dreptul la denunțare.

7.9. După reprimirea produsului sau primirea declarației de denunțare, Furnizorul va restitui fără întârziere, dar cel târziu în termen de 14 zile, Consumatorului, în conformitate cu prevederile legale menționate mai sus, sumele achitate de acesta, inclusiv taxa de transport.

7.10.  În cadrul procedurii de rambursare vom utiliza modalitatea de plată aplicată pentru tranzacția inițială, cu excepția cazurilor în care Consumatorul consimte în mod expres utilizarea unei alte modalități de plată; aplicarea acestui mod de rambursare nu vor determina cheltuieli suplimentare pentru Consumator.

7.11. Consumatorul are obligația să returneze bunurile sau să predea acestea la sediul Furnizorului fără întârziere, dar în niciun caz mai târziu de 14 zile de la data transmiterii către Furnizor a înștiințării de denunțare la contract.

7.12. În cazul denunțării în scris, Consumatorul trebuie doar să trimită înștiințarea de denunțare în termen de 14 zile. Declarație de denunţare la contract (pdf)

7.13. Se consideră că acest termen a fost respectat de către Consumator, dacă returnează, respectiv predă bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

7.14. Consumatorul va suporta doar cheltuielile aferente returnării produsului, cu excepția cazului în care comerciantul își asumă acoperirea acestor cheltuieli.

7.15. Furnizorul nu are obligația de a restitui Consumatorului cheltuielile suplimentare care au apărut din cauza alegerii unei modalități de transport alta decât cea mai ieftină, obișnuită și oferită de Furnizor.

7.16. Furnizorul are dreptul să amâne restituirea atâta timp cât nu i se returnează bunurile, sau Consumatorul nu prezintă dovada faptului că le-a returnat: dintre cele două se va lua în considerare data cea mai apropiată.

7.17. În cazul în care Consumatorul dorește să-și exercite dreptul la denunțare, poate comunica acest lucru Furnizorului în scris, la una dintre căile de contact a Furnizorului (chiar prin formularul anexat), sau prin telefon. În cazul comunicării în scris prin poștă se va lua în considerare data depunerii la poștă, iar în cazul comunicării prin telefon, data comunicării prin telefon. În cazul comunicării prin poștă Furnizorul acceptă doar transmiterea sub formă de scrisoare recomandată sau colet recomandat. Consumatorul are posibilitatea de a returna Furnizorului, prin poștă sau printr-un serviciu de curierat, produsul comandat.

Puteți returna produsul comandat Furnizorului de servicii pentru consumatori prin poștă sau prin serviciu de curierat.

7.18. Consumatorul este responsabil doar de depreceierea rezultată din utilizarea mai mare decât cea admisă pentru a determina natura, proprietățile şi funcționalitatea produsului.

7.19. Ordonanța de Guvern nr. 45/2014 din 26.02.2014 Privind regulile detaliate ale contractelor încheiate între consumator și comerciant este disponibilă aici

7.20. Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului este disponibilă aici

7.21. Consumatorul poate contacta Furnizorul în legătură și cu alte reclamații, prin căile de comunicații specificate în prezentul Regulament. 

7.22. Dreptul la denunțare poate fi exercitat doar de Utilizatorii care, conform Codului Civil, au calitatea de consumator. 

7.23. Comerciantul, adică persoana care acționează în cadrul sferei sale profesionale, a ocupației sale sau a activităților sale comerciale, nu are dreptul la renunțare. 

7.24. Procedura de exercitare a dreptului de denunţare la contract:

7.24.1. În cazul în care Consumatorul dorește să-și exercite dreptul la denunțare, atunci are obligația de a-și indica intenția de denunțare printr-una dintre căile de contact ale Furnizorului. 

7.24.2. Consumatorul își exercită la termen dreptul la denunțare dacă trimite înștiințarea de denunțare în termen de 14 zile de la data preluării produsului. În cazul denunțării în scris, este suficientă trimiterea înștiințării de denunțare în termen de 14 zile. În cazul înștiințării prin poștă se ia în considerare data predării la poștă, iar în cazul înștiințării prin e-mail sau telefax se ia în considerare data trimiterii mesajului de e-mail, respectiv a transmiterii mesajului prin fax.

Declaraţie de denunţare la contract (pdf)

7.24.3.  În cazul denunțării, Consumatorul are obligația de a returna fără întârziere produsul comandat la adresa Furnizorului, însă nu mai târziu de 14 zile de la data comunicării înștiințării de denunțare. Termenul se consideră respectat dacă produsul este trimis înainte de expirarea termenului de 14 zile (adică produsul nu trebuie să ajungă neapărat în termen de 14 zile). Beneficiarul va suporta cheltuielile determinate de returnarea bunurilor în urma exercitării dreptului la denunțare. 

7.24.4. Însă Furnizorul nu are obligația de a restitui Consumatorului cheltuielile suplimentare care au apărut din cauza alegerii unei modalități de transport alta decât cea mai ieftină, obișnuită și oferită de Furnizor. Consumatorul are dreptul de a-și exercita dreptul la denunțare în perioada dintre data încheierii contractului și data preluării produsului. 

7.24.5. În cazul vânzării-cumpărării mai multor produse, dacă livrarea produselor se efectuează în momente diferite, atunci cumpărătorul are dreptul să-și exercite dreptul la denunțare în termen de 14 zile de la data preluării ultimului produs livrat, respectiv, în cazul unui produs format din mai multe articole sau bucăți, de la data preluării ultimului articol, respectiv a ultimei bucăți.

 

8. GARANȚIE

Garanție pentru vicii ascunse

Debitorul funcționează incorect dacă în momentul folosirii/ executării serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate stabilite în contract sau în legislație. Debitorul funcționează corect dacă titularul era la curent cu defecțiunea la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să fie conștient de defecțiune în momentul încheierii contractului.

O clauză dintr-un contract între un Consumator și un Comerciant care face excepţie de la dispozițiile prezentului capitol privind garanția ȋn sine și garanția consumabilelor în detrimentul consumatorului este nulă.

Drepturile multiple de garanție se aplică doar utilizatorilor care se califică drept Consumatori conform Codului civil.

Utilizator ce se calificǎ drept comerciant: persoană care își exercită profesia, activitatea independentă sau afacerea.

Garanția consumabilelor

8.1. În ce situație Utilizatorul își poate exercita dreptul la garanție pentru consumabile? Utilizatorul are dreptul de a solicita despăgubiri legate de garanție de la comerciant, ȋn cazul unei prestǎri necorespunzǎtoare a comerciantului în conformitate cu prevederile Codului Civil.

8.2. Ce drepturi are Utilizatorul pe baza solicitării de despăgubiri legate de garanția consumabilelor? Utilizatorul are la dispoziție următoarele posibilități pentru a reclama pretenții legate de garanția consumabilelor: poate solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care Furnizorul este în imposibilitatea de a satisface vreuna dintre aceste opțiuni sau dacă opțiunea aleasă ar determina cheltuieli suplimentare disproporționat de mari pentru comerciant față de alte pretenții. Dacă Utilizatorul nu a solicitat sau nu a putut solicita repararea sau înlocuirea, Utilizatorul poate solicita reducerea proporțională a contravalorii serviciilor sau poate remedia defectul pe cheltuiala comerciantului, sau poate lăsa repararea în sarcina unor terți sau, în cel mai rău caz, poate denunța contractul. Utilizatorul poate trece la un alt drept de garanție a consumabilelor în locul celui ales inițial, însă cheltuielile aferente acestei schimbări vor fi suportate de către Utilizator, cu excepția cazului în care schimbarea a fost justificată sau comerciantul a fost cel care a cauzat schimbarea.

8.3. Ce perioadă are la dispoziție Utilizatorul pentru a-și reclama pretențiile legate de garanția consumabilelor? Utilizatorul are obligația de a comunica fără întârziere defectul după identificarea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la data descoperirii. În același timp vă atragem atenția că după expirarea termenului de prescripție de doi ani după îndeplinirea contractului nu mai aveți dreptul de a reclama pretenții legate de garanție.

8.4.  În fața cui aveți dreptul să reclamați pretenții legate de garanție? Utilizatorul își poate reclama pretențiile legate de garanția pentru vicii ascunse în fața comerciantului.

8.5. Care sunt celelalte condiții pentru aplicarea drepturilor dumneavoastră la garanție (dacă utilizatorul se califică drept consumator)? Pentru a reclama pretențiile legate de garanția consumabilelor nu există alte condiții decât semnalarea defecțiunii ȋn termen de șase luni de la data prestǎrii, Utilizatorul dovedind că produsul sau serviciul a fost furnizat de întreprinderea care operează magazinul online. Cu toate acestea, la șase luni de la prestare, Utilizatorul este obligat să demonstreze că defectul observat de Utilizator a existat deja ȋn momentul prestării.

Garanţia produsului

8.6. În ce situație Utilizatorul poate sǎ- și exercite dreptul de garanție pentru produs? În cazul unui defect la un bun mobil (produs), Utilizatorul poate reclama, la alegerea sa, o pretenție legată de garanția pentru vicii ascunse sau de garanția pentru produs.

8.7.  Ce drepturi are Utilizatorul pe baza solicitării de despăgubiri legate de garanția pentru produs? În cazul unei pretenții legate de garanția pentru produs, Utilizatorul poate solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect.

8.8. În ce situație se considerǎ cǎ produsul este defect? Produsul este considerat defect dacă nu corespunde cerințelor calitative valabile în momentul comercializării sale, sau dacă nu dispune de proprietățile indicate de producător în specificația tehnică.

8.9. Ce perioadă are la dispoziție Utilizatorul pentru a-și reclama pretențiile legate de garanția pentru produs? Utilizatorul își poate reclama pretențiile legate de garanția pentru produs în termen de doi ani (1 an în cazul unei Întreprinderi) de la data comercializării produsului de către producător. După expirarea acestei perioade Utilizatorul își pierde acest drept.

8.10. În fața cui aveți dreptul și ce alte condiții trebuie îndeplinite pentru a reclama pretențiile legate de garanția pentru produs? Pretențiile legate de garanția pentru produs pot fi reclamate exclusiv în fața producătorului sau distribuitorului bunului mobiliar. În cazul reclamării unor pretenții legate de garanția pentru produs, defectul produsului trebuie probat de către Utilizator.

8.11. În ce situație este scutit producătorul (distribuitorul) de obligația legată de garanția pentru produs? 

Producătorul (distribuitorul) este scutit de obligația legată de garanția pentru produs, dacă poate proba următoarele:

– produsul nu a fost realizat, respectiv distribuit în cadrul activităților sale comerciale, sau

– în momentul comercializării, nivelul de dezvoltare al științei și tehnicii nu permitea descoperirea defectului, sau

– defectul produsului a fost cauzat de aplicarea unor prevederi legale sau dispoziții oficiale.

Producătorul (distribuitorul) trebuie să prezinte suficiente probe pentru a fi scutit de răspundere. Nu aveți dreptul de a emite în același timp, în paralel, pretenții legate de garanția pentru consumabile și pretenții legate de garanția pentru produs pentru același defect. În cazul emiterii cu succes a pretențiilor legate de garanția pentru produs, pretențiile legate de garanția pentru consumabile vor putea fi emise pentru produsul reparat sau înlocuit doar față de producător.

8.12. Furnizorul nu are obligații legate de garanție în cazul pagubelor apărute în urma uzurii normale și nici pentru pagubele care, după cesiunea riscului de deteriorare, apar din cauza manipulării greșite sau neglijente, suprasolicitării, a unor acte altele decât cele prevăzute, sau a utilizării neconforme cu destinația produsului.

8.13. Dacă consumatorul din cauza unei defecțiuni solicită o înlocuire a produsului în termen de trei zile lucrătoare de la cumpărare (punere în funcțiune), Furnizorul de servicii este obligat să înlocuiască produsul, presupunând ca defectul împiedică utilizarea corectă.

 

9. PROCEDURA ÎN CAZ DE PRETENȚII AFERENTE GARANȚIEI (PENTRU UTILIZATORII CE SE CALIFICĂ DREPT CONSUMATORI)

9.1. În contractul dintre un consumator și o comerciant, acordul părților nu poate devia de la dispozițiile regulamentului în detrimentul consumatorului

9.2. Dovada încheierii contractului este responsabilitatea consumatorului (printr- o factură sau doar printr-o chitanță).

9.3. Costurile legate de îndeplinirea obligației legate de garanție vor fi suportate de Furnizorul de servicii (Secțiunea 6: 166 din Codul civil).

9.4. Comerciantul are obligația de a întocmi un proces-verbal pentru pretențiile aferente garanției reclamate de consumator.

9.5. Copia procesului-verbal se va pune la dispoziția consumatorului fără întârziere, printr-o modalitate verificabilă.

9.6. În cazul în care comerciantul nu se poate exprima cu privire la posibilitatea satisfacerii pretențiilor consumatorului aferente garanției la momentul reclamației, comerciantul va înștiința consumatorul în termen de cinci zile lucrătoare, printr-o modalitate verificabilă, cu privire la opinia sa, iar în caz de respingere a pretențiilor va indica motivul refuzului și posibilitatea consumatorului de a se adresa unui organ de arbitraj.

9.7. Comerciantul are obligația de a păstra procesul-verbal o perioadă de trei ani de la data întocmirii acestuia și de a-l prezenta la solicitarea organelor de control.

9.8. Comerciantul are obligația de a depune toate eforturile pentru a executa reparațiile sau înlocuirea în termen de cincisprezece zile.

 

10. DISPOZIȚII DIVERSE

10.1. Furnizorul este îndreptățit să folosească un contribuabil pentru a-și îndeplini obligațiile. El este pe deplin responsabil pentru comportamentul său ilegal, de parcă ar fi comis el însuși comportamentul respectil.

10.2. În cazul în care vreoo parte a prezentului Regulament devine nevalidă, ilegală sau inaplicabilă, aceasta nu va afecta validitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte părți.

10.3. În cazul în care Furnizorul nu își exercită dreptul în temeiul Regulamentului, neexercitarea dreptului nu va fi considerată o renunțare la dreptul dat. Renunțarea la orice drept este valabilă numai dacă este menționată în mod expres în scris. Faptul că Furnizorul nu respectă la un moment dat cu strictețe vreuna dintre condițiile sau prevederile esențiale ale Regulamentului nu înseamnă că renunță la respectarea strictă a condiției sau a prevederilor date în viitor.

10.4. Furnizorul și Utilizatorul sǎ încerce să își soluționeze disputele pe cale amiabilă.

10.5. Părțile declară că magazinul web al Furnizorului funcționează în Ungaria și intreținerea lui este efectuată și aici. Deoarece site-ul poate fi vizitat și din alte țări, utilizatorii recunosc în mod expres că legea aplicabilă în relația dintre Utilizator și Furnizor este legea maghiară. Dacă utilizatorul este un consumator, atunci ȋn conformitate cu Procesul civil 26 al.(1), instanța de domiciliu a pârâtului (consumatorului) are competența exclusivă asupra consumatorului în litigiile care decurg din acest contract.

10.6. Furnizorul nu aplică condiții de acces diferite la produsele din magazinul online din motive legate de cetățenia utilizatorului sau reședința, domiciliul acstuia.

10.7. Furnizorul – in ceea ce priveste modalitǎţile de plata acceptate de el- nu aplică condiții diferite asupra tranzacțiilor de plata din motive legate de naționalitatea, reședința sau locul de stabilire a utilizatorului, locul de gestionare al plăților, locul de stabilire a furnizorului de servicii de plată sau locul de emitere a instrumentului alternativ de plată în numerar în cadrul Uniunii.

10.8. Furnizorul trebuie să respecte măsurile împotriva restricțiilor cu conținut teritorial nejustificate și a altor forme de discriminare bazate pe cetățenia, domiciliul sau sediul cumpǎrǎtorilor pe piața internă și de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 2006/2004 și (UE) 2017/2394, precum și a Directivei 2009/22/CE

 

11. PROCEDURA DE GESTIONARE A RECLAMAȚIILOR (PENTRU UTILIZATORII CE SE CALIFICĂ DREPT CONSUMATORI)

11.1. Magazinul nostru și-a propus să gestioneze toate comenzile la nivelul calitativ corespunzător, astfel încât să ofere cumpărătorului satisfacție maximă. Dacă totuși Utilizatorul are o reclamație în legătură cu contractul sau executarea acestuia, o poate transmite la numărul de telefon, adresa de e-mail de mai sus sau prin poștă. 

11.2. Furnizorul va analiza imediat reclamațiile verbale și le va soluționa după necesități. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu modul în care i s-a soluționat reclamația, sau reclamația nu poate fi analizată imediat, Furnizorul va întocmi fără întârziere un proces- verbal cu privire la reclamație și opinia sa cu privire la aceasta, și va înmâna cumpărătorului o copie a acestuia.

11.3. Furnizorul va răspunde în scris la reclamațiile formulate în scris, în termen de 30 de zile. Magazinul nostru își va prezenta motivele în cazul respingerii reclamației. Furnizorul va păstra copia procesului-verbal întocmit și a răspunsului pe o perioadă de cinci ani și va prezenta acestea, la cerere, organelor de control.

11.4. Vă informăm că, în cazul respingerii reclamației dumneavoastră, aveți posibilitatea de a vă adresa pentru inițierea unei proceduri la un organ oficial sau de arbitraj, după cum urmează:

11.5. Consumatorul se poate adresa cu reclamația Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului: Conform Ordonanței de Guvern nr. 387/2016 din 02. 12.2016, privind desemnarea autorității pentru protecția consumatorului, în cazurile administrative prima instanță de decizie este autoritatea de ocol, respectiv autoritatea competentă în raza reședinței de județ, iar a doua instanță este Prefectura județului Pest, competentă la nivel național. Datele de contact ale autorităților de ocol: http://jarasinfo.gov.hu

11.6. DREPTUL DE A ÎNAINTA O RECLAMAȚIE

În cazul unei posibile încălcări a legii de către operatorul de date, o plângere poate fi depusă la Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor:

Autoritatea națională responsabilă cu supravegherea prelucrării datelor cu caracter personal:

București, B-dul General Magheru, nr. 25-30, cod poștal 010336

Telefon: +40.318.059.211, +40.318.059.212 Fax: +40.318.059.602

E-mail: anspdcp@ dataprotection.ro

11.7. Competența organelor de arbitraj include soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți în afara tribunalului. Sarcina organului de arbitraj este să încerce să aducă părțile la un numitor comun în scopul soluționării litigiilor dintre consumator și comerciant, iar în cazul în care eșuează în încercarea sa, adoptă o decizie pentru a asigura impunerea simplă, rapidă, eficientă și fără cheltuieli semnificative a drepturilor consumatorului. La cererea consumatorului sau Furnizorului, organul de arbitraj va oferi consultanță cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului. 

11.8. În cazul unui litigiu transfrontalier între consumator și comerciant care apare în urma unui contract de vânzare-cumpărare online sau a unui contract de prestări servicii online, singura autoritate competentă pentru derularea acestei proceduri este organul de arbitraj de pe lângă camera de comerț și industrie a capitalei. 

11.9. Consumatorul are posibilitatea de a utiliza platforma online de soluționare a litigiilor a Uniunii Europene. Pentru a utiliza această platformă, este necesară o simplă înregistrare în sistemul Comisiei Europene, click aici.. În continuare, după conectarea la sistem, consumatorul își poate transmite reclamația prin intermediul site-ului, a cărui adresă este: http://ec.europa.eu/odr

11.10. Furnizorul are obligația de a coopera cu organul de arbitraj în timpul procedurii. În acest context are obligația de a transmite organului de arbitraj întâmpinarea și să asigure prezența la audieri a unei persoane autorizate să încheie un acord. Dacă sediul sau punctul de lucru al comerciantului nu este înregistrat în județul aflat sub jurisdicția camerei pe lângă care funcționează organului de arbitraj competent, comerciantul va avea obligația de a oferi în scris consumatorului posibilitatea de a ajunge la un acord în funcție de pretențiile consumatorului.

11.11. În cazul în care consumatorul nu apelează la un organ de arbitraj sau procedura nu reușește, consumatorul, pentru soluționarea litigiului, are posibilitatea să se adreseze instanței. Procesul trebuie iniţiat prin intermediul unei cereri care conține următoarele informații:

• instanța sesizată;

• numele, domiciliul și statutul juridic al părților respectiv al reprezentanților acestora;

dreptul dorit a fi pus în aplicare, prin prezentarea faptelor și probelor pe care se bazează;

• datele din care pot fi determinate competența și jurisdiția instanței;

• o cerere pentru decizie judecătorească.

Cererea trebuie să fie însoțită de documentul al cărui conținut reprezintǎ dovezi sau o copie a acestuia.

11.12. În cazul unei reclamații a titularului de card:

• a) metoda și condițiile pentru depunerea unei reclamații, inclusiv platforma online de soluționare a litigiilorlink conform Regulamentului UE 524/2013 (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false)•

b) drepturile și posibilitățile de luare ȋnapoi a bunurilor

c) modul și condițiile schimbului de bunri

d) metoda și condițiile de despăgubire a titularului cardului.

 

DREPTURI DE AUTOR

11.13. Moonbasanails.ro, se calificǎ drept lucrare protejată prin drepturi de autor ca site web, fiind interzisă descărcarea (copierea), redistribuirea către public, utilizarea ȋn alt mod, stocarea electronică, procesarea și vânzarea conținutului care apare pe site-ul Moonbasanails.ro  fără acordul scris al Furnizorului de servicii.

11.14. Preluarea oricǎrui material de pe site-ul web Moonbasanails.ro și baza de date a acestuia chiar și cu acord scris, este posibilǎ numai cu referire la site-ul dat.

11.15. Furnizorul își rezervă toate drepturile privind toate elementele serviciilor sale, denumirile site-ului și a domeniilor, denumirile secundare de domenii create prin acestea și spațiile sale publicitare de pe internet.

11.16. Adaptarea sau decriptarea conținutului sau a unor părți ale site-ului Moonbasanails.hu este interzisă; crearea neloialǎ de ID-urilor de utilizator și a parolelor; este interzisă utilizarea oricărei aplicații care modifică sau indexează site-ul web Moonbasanails.ro sau orice secțiune a acestuia.

11.17. Numele Moonbasanails.hu este protejat de drepturile de autor, utilizarea acestuia, cu excepţia cazului când se face referire la el, este posibilă numai cu acordul scris al Furnizorului de servicii.

11.18. Utilizatorul ia cunoștință despre faptul că în cazul utilizării fără autorizație de utilizare Furnizorul are dreptul să aplice penalități. Cuantumul penalităților se ridică la 60.000 HUF brut pe imagine și 20.000 HUF brut pe cuvânt. Utilizatorul ia cunoștință despre faptul că aceste penalități nu sunt exagerate și va utiliza site-ul în cunoștință de cauză. În cazul încălcării drepturilor sale de autor, Furnizorul va recurge la constatare notarială, a cărei valoare va fi suportată de cel care a încălcat aceste drepturi.

 

12. PROTECȚIA DATELOR

Informarea de pe webshop privind prelucrarea datelor este disponibilă la adresa: https://moonbasanails.ro/informare-cu-privire-la-prelucrarea-datelor

Termenii și Condițiile Generale pot fi descărcate și tipărite în orice moment de pe următorul link: Moonbasanails.ro - CCG (pdf download)

 

Model de formular de retragere
(completați și returnați doar dacă doriți să vă retrageți din contract)

 

Destinatar (nume, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de fax, număr de telefon): office @ moonbasanails.ro, +36-20-274-6920

 

Subsemnatul declar că mă retrag de la vânzarea următoarelor bunuri:

 

Data comenzii/data primirii:

 

Numele consumatorului(i):

 

Adresa (adresele) consumatorului(i):

 

Semnătura consumatorului(i) (numai în scris):

 

Data:

 

 

Debrecen, 28/05/2022