Magazinul nostru online folosește fișiere cookie, care sunt stocate în browserul dumneavoastră. Cookie-urile nu stochează date personale, sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze corect. Prin utilizarea acestei pagini, acceptați utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate>>

Costuri de transport

Costuri de transport- Moonbasanails.ro

 

GLS - Livrare rapidă

Dacă optați pentru Serviciul de curierat GLS pentru a vă livra comanda la domiciliu, curierul vă va livra coletul la adresa furnizatǎ, în zilele lucrătoare (de luni până vineri) între orele 8:00 și 17:00.

 

Cum pot contacta Serviciul de curierat GLS cu ȋn legǎtură cu coletul meu?

Puteți accesa cu ușurință serviciul de curierat GLS apelând serviciul pentru clienți la 0036-1-802-02-65. Este important să aveți numărul coletului la îndemână, deoarece reprezentantul serviciului clienți vă poate cere să vă identificați coletul. Veți primi,  numărul coletului prin e-mail și prin SMS la adresa de e-mail și numărul de telefon furnizate în comanda dvs. Dar este posibil ca de îndată ce primiți numărul pachetului, să îi puteți urmări locația pe această pagină >>

 

Costuri de livrare:

0-250 RON: 29,67 RON

251-350 RON: 21,50 RON

Peste 351 RON: Gratuit

 

Ce metode de plată pot alege dacă vreau să primesc coletul prin curierat?

Puteți alege dintre două metode de plată: plata la ramburs și transfer bancar sau metodă de plată online prin card.

 

Ce înseamnă sǎ optați pentru livrare tip ramburs?

Dacă optați pentru această metodă de livrare, după procesarea comenzii, vă vom livra coletul către serviciul de curierat desemnat de dvs. iar primirea coletului trebuie să plătiți curierului în numerar.

 

Ce înseamnă să optați pentru livrare cu platǎ prin transfer bancar sau platǎ online cu card?

Dacă optaţi pentru această opțiune de livrare, tot ce trebuie să faceţi după confirmarea comenzii dvs. este să transferați suma totală a prețului de achiziție în contul bancar furnizat în e-mailul de confirmare și să vǎ introduceţi numele complet în câmpul de comentarii. Acest lucru este important, deoarece acesta este singura modalitate prin care vă putem identifica comanda, după intrarea banilor ȋn cont! În cazul virament în avans, trebuie să luați ȋn considerare 2-3 zile lucrǎtoare bancare. De îndată ce banii intră ȋn cont, vă vom expedia coletul cu metoda de livrare aleasă. În cazul plăților online cu cardul, transferul este mai rapid și mai ușor. Puteți efectua plata online cu cardul aproape imediat după plasarea comenzii, dar puteți aștepta și un e-mail de confirmare din care de asemenea puteți iniția procesul de plată online cu cardul.

 

În momentul de faţǎ nu se pot efectua plăți prin card la Serviciul de curierat!

În cazul unei tranzacţii reuşite în cadrul căreia s-a plătit cu un card bancar ȋncepem pregătirea coletului spre a fi livrat.

 

Am optat pentru transferul bancar. Unde să transfer banii?

Dacă alegeți transferul bancar pentru a plăti coletul comandat și solicitați pachetul la o adresă internă, veți avea nevoie de următoarele date bancare.

Numele băncii: OTP

Beneficiar: Netkosár Marketing Kft.

Cont bancar: RO97OTPV220001287406RO01

 

De ce anume am nevoie dacă optez să plătesc online cu cardul?

Dacă doriți să plătiți online cu cardul, veți avea nevoie de un card de credit valid care acceptă și cumpărăturile online. Respectiv contul dvs. de card bancar să aibă suficiente fonduri pentru a plăti coletul (coletele) pe care doriți să îl comandați.

 

Ce adresă de e-mail ar trebui să furnizez?

Vă recomandăm să furnizați propria adresă de e-mail atunci când comandați, deoarece la această adresă de e-mail vom trimite toate informațiile legate de comanda dvs.şi dacă aveți întrebări despre coletul dvs., puteti face referire la informațiile furnizate ȋn emailurile primite la aceastǎ adresǎ. Aveți grijă să introduceți adresa de e-mail exactǎ și dacă este necesar, verificați din nou dacă nu a fost scrisă greşit. Sistemul nostru nu poate trimite notificări la o adresă de e-mail incorectă sau greșită și nu veți putea vedea informațiile importante pe care vi le trimitem pentru ca sǎ puteţi monitoriza continuu procesarea și livrarea coletului dvs.

În câteva minute de la plasarea comenzii veţi primiți un e-mail de confirmare. Dacă nu primiţi acest email de confirmare, verificați elementele din căsuța de e-mail: Spam și Coş de gunoi / Coș de reciclare, deoarece mesajul ar fi putut ajunge acolo. În cazul adreselor de e-mail Freemail și Citromail, datorită calității mai scăzute a serviciilor acestor furnizori de e-mail, sosirea e-mailului nu este, din păcate, garantată, chiar dacă vǎ trimitem e-mail. Dacă este posibil, alegeți un furnizor de e-mail care oferă un serviciu mai fiabil și mai stabil (de exemplu, gmail) și furnizați o astfel de adresă la plasarea comenzii.

 

Ce număr de telefon ar trebui să introduc la comandă?

Vă recomandăm să introduceți număr dvs. de mobil, deoarece serviciul de curierat vă va trimite un SMS la acest număr cu privire la momentul în care se preconizează ca pachetul dvs. să ajungă la adresa specificată în comandǎ. În acest SMS. veți primi, de asemenea, informații suplimentare și datele de contact ale curierului.

 

De unde știu când va sosi coletul?

Indiferent dacă ați solicitat livrarea coletului dvs. prin serviciul de curierat sau Magyar Posta (Poşta Maghiarǎ), veți primi întotdeauna o notificare cu privire la sosirea preconizată a coletului dvs. pe adresa de e-mail și numărul de telefon furnizate în comanda dvs. De aceea este important ca atunci când comandați să furnizați datele dvs. de contact exacte.