Magazinul nostru online folosește fișiere cookie, care sunt stocate în browserul dumneavoastră. Cookie-urile nu stochează date personale, sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze corect. Prin utilizarea acestei pagini, acceptați utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate>>

Grabă de sfârșit de an și livrare de pachete la sfârșitul anului 2023

Pe măsură ce se apropie sfârșitul anului, suntem plini de entuziasm pentru pregătirile pentru Crăciun și Revelion. Ne dorim ca toată lumea să primească din timp accesoriile sclipitoare de nail art pentru a face sărbătorile și mai frumoase. De aceea este important să vă împărtășiți câteva informații cheie, astfel încât cadourile de Crăciun și rechizitele pentru unghii să fie garantate sub brad.

Termenul limită Magic: 21 decembrie.

Dacă doriți ca produsele dvs. pentru cadouri de Crăciun să ajungă la timp, vă rugăm să plasați comenzile până la ora 9:00, marți, 21 decembrie, cel târziu. Acesta este termenul magic pe care serviciile noastre de curierat încă se angajează pentru a livra pachetele înainte de Crăciun. Ne pare rău să vă informăm că pentru comenzile primite după această dată nu putem garanta integral livrarea în Ajunul Crăciunului.

Odihnește-te după Crăciun

Toate comenzile primite după după-amiaza zilei de 22 decembrie vor fi procesate după data de 2 ianuarie. Astfel, nu merită să așteptați ultimele momente, pentru că vă va fi dor de Crăciun, dar și de decorul de unghii de Revelion. Comenzile primite în această perioadă vor ajunge în primele zile ale noului an.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere în această perioadă minunată, dar și încărcată. Vom face tot posibilul să aducem magia Crăciunului pe unghiile tale!

Deci, pe scurt, arată așa:

1 decembrie - 20 decembrie: totul merge ca de obicei.
20 decembrie. Aceasta este ultima șansă ca pachetul tău să ajungă sub bradul de Crăciun.
21 decembrie până la ora 12:00: ultima zi pentru trimiterea coletelor în 2023. Comenzile primite până acum vor fi predate curierului. În caz de lipsă de stoc, vom negocia.
22 decembrie (vineri): nu predam pachete la serviciile de curierat.
24 decembrie - 26 decembrie: Craciun, nu livram pachete la serviciile de curierat.
27 decembrie - 29 decembrie: nu predam pachete la serviciile de curierat.
2 ianuarie: Facem inventar, nu predam pachete la serviciile de curierat.
3 ianuarie 2024 (miercuri): Din această zi, totul a revenit la normal. Comenzile primite sunt procesate în ordine cronologică și predate curierului.

Cum știi unde este pachetul tău și când este de așteptat să sosească?

Încercăm întotdeauna să oferim tuturor clienților noștri cele mai complete și corecte informații posibile, motiv pentru care atunci când comanda dvs. este postată, veți primi o scrisoare din sistemul nostru la adresa de e-mail specificată în comanda dvs., în care veți găsi linkul către pagina dvs. de urmărire, unde veți primi informații detaliate despre starea și locația pachetului dvs.

Dacă ați ales un serviciu de curierat pentru a vă livra coletul, veți fi notificat și prin SMS (dacă ați furnizat numărul de mobil în timpul comenzii) cu privire la sosirea estimată a coletului. Ba mai mult, in cazul serviciului de curierat GLS se trimite si numarul de mobil al curierului de livrare, cu care puteti contacta, daca este cazul, si puteti negocia si cu acesta despre primirea coletului.

Ai întrebări și vrei să le pui, dar nu știi când și cui?

Disponibilitatea serviciului nostru telefonic pentru clienți în perioada sărbătorilor:
Înainte de 21 decembrie, ca de obicei.
Ne puteți contacta pe 21 decembrie: 8:00-11:00.
Între 22 decembrie și 3 ianuarie: ne puteți contacta doar prin e-mail! Vă vom răspunde în termen de 48 de ore.
Din 4 ianuarie: ne puteți contacta între orele obișnuite 8:00 a.m. și 4:30 p.m.

În perioada de sfârșit de an, încercăm să răspundem la toate întrebările prin e-mail, dar am dori să cerem câteva zile de răbdare pentru a procesa scrisorile.